luni, 17 martie 2008

Razboi intre mafiile MAGHIARE

Razboi intre mafiile MAGHIARE

Mafia politica maghiara si mafia interlopa reprezentata de afaceristi ca Csibi Istvan poarta un razboi crancen de mai multi ani. „Reduta” lui Csibi din Secuime, potrivit acestuia, este atacata prin toate mijloacele de Verestoy Attila, liderul real al UDMR. Ieri, controversatul Csibi Istvan a fost retinut de DIICOT si a fost audiat la Parchet într-un dosar privind constituirea unui grup organizat ce ar fi produs un prejudiciu de peste 80 de miliarde de lei vechi.


Omul de afaceri Csibi Istvan (foto) a ajuns iar in arest, dupa ce a fost ridicat în urma cu doua zile de la Miercurea Ciuc si adus la Bucuresti. Avocatul lui Csibi Istvan, Lucia Furtuna, a declarat înainte sa intre la clientul sau audiat de procurorii DIICOT, ca dosarul ar fi o înscenare, însa a adaugat ca nu stie toate detaliile despre acuzatiile care îi sunt aduse clientului ei. Furtuna a mai acuzat DIICOT ca ar vrea sa creeze o imagine negativa clientului ei pentru ca, pe 14 februarie, Curtea de Apel Suceava se va pronunta în dosarul în care Csibi Istvan a fost trimis în judecata de procurorii anticoruptie, prin acest dosar DIICOT încercând influentarea magistratilor pentru a da o solutie de condamnare. Csibi a sustinut ca este victima oligarhilor din UDMR, care fac tot posibilul sa il elimine de pe piata harghiteana.

„VICTIMA“ OLIGARHILOR UDMR

Omul de afaceri nu se confrunta pentru prima oara cu sistemului juridic. Acesta a afirmat de mai multe ori ca a fost victima „oligarhilor din UDMR“ si astfel a ajuns in arest, deoarece a refuzat sa se asocieze cu o ruda a unui important lider al UDMR-ului – Verestoy Attila. „Este un om subtil. Mi-a propus sa ne asociem, dar nu intr-o afacere noua, ci sa-i dau 8% din afacerile mele. Dar nu mi-a facut aceasta propunere cand m-am apucat de afaceri, ci cand afacerile mele erau deja unele profitabile, de succes. V-am spus, este un om subtil, a stiut cum sa puna problema, daca intelegeti ce vreau sa spun. Nu l-am refuzat direct, dar i-am spus ca-i pot ceda 8% din afacerile mele, in schimbul a 8% din trustul sau mediatic. Atunci s-a suparat foarte tare, iar la scurt timp au inceput problemele mele“. Verestoy, s-a razbunat: „Pe langa faptul ca am fost arestat, mi-au terorizat familia: sotia, copiii. Foloseau tot felul de metode precum sobolanii morti, telefone de amenintare. Asta in timp ce eu eram intr-o celula unde erau -2 grade Celsius“. Csibi mai sustine ca s-a vrut ca el sa capete o imagine de interlop care rapeste, talhareste si tortureaza oameni, in detrimentul celei de om de afaceri pe care o avea in „maghiarime”. „Numai in 2005, in timp ce eram in arest firmele mele au platit taxe si impozite in valoare de zece milioane de euro, mai mult decat a platit Harghita toata... Numai de talharit oameni de lantisoare de aur si televizoare nu aveam eu timp“.

CSIBI ASTEAPTA GLONTUL

Csibi Istvan a fost condamnat, in data de 31 ianuarie 2004, de Judecatoria Roman, la sapte ani de inchisoare pentru comiterea infractiunii de lipsire de libertate, dar a fost achitat in cazul dosarului in care era acuzat de de santaj. Csibi Istvan mai este cercetat in alte patru dosare instrumentate de DNA si de Parchetul de pe langa Curtea de Apel Bucuresti. Retinerea sa, sustine acesta, face parte dintr-un dosar instrumentat de Parchet, in care se fac cercetari in legatura cu infractiuni de evaziune fiscala, constituirea de grup infractional organizat si inselaciuni si de evaziune fiscala. La iesirea din Parchet, ieri, Istvan a declarat ca „ma asteapta impuscarea prin glont“.

Publicat la: 2008-02-14 în categoria Actualitate | Autor: Roxana Orcea

Niciun comentariu: